Op de hoogte blijven van nieuwe ontwikkelingen bij Shoptrader en tips over verschillende e-commerce onderwerpen

Contentstrategie – deel 3 –

Dit is het derde en tevens laatste blogartikel over contentstrategie. In de voorgaande blogs heb ik het uitgebreid gehad over de aankoopfases en duplicate content. In dit blog leg ik uit hoe je het overzicht behoudt bij contentstrategie. En nu je toch zo goed bezig...

Lees meer

Contentstrategie – deel 2 –

Hoe voorkom jij dat je gemaakte content opeens duplicate content wordt? En welke vormen van online en offline communicatie zijn er met betrekking tot jouw contentstrategie? Op welke manier zorg jij ervoor dat je de juiste kennis hebt? In dit blog vind je antwoord op...

Lees meer

Contentstrategie – deel 1-

Wil jij beter gevonden worden in Google? Dan is contentstrategie één van de middelen! Maar hoe zet jij zo iets op? Waar begin jij en wat heb nodig voor een succesvolle contentstrategie? Aangezien contentstratagie een zeer uitgebreid onderwerp is zullen er meerdere...

Lees meer

Product reviews

Iedereen kent vast het moment dat één van je vrienden op je af komt en zegt: “Oh, dit is zo gaaf”. Wedden dat je direct enthousiast werd en nieuwsgierig was naar waar je vriend het over had? Hoe vet zou het zijn als je dit effect ook kan creëren voor jouw webshop. In...

Lees meer

Verkeerde links

Voorkom deze veel gemaakte fouten met interne links De meeste webwinkeliers besteden geen of nauwelijks aandacht aan hun interne links. En dat is zonde! Voor Google zijn dit namelijk ook waardevolle signalen. Maar hoe maak je hier optimaal gebruik van? Hoe voorkom je...

Lees meer

Specifieke doelstellingen voor 2017

Tactische tips om je succes te bereiken De eerste maand van 2017 is inmiddels alweer voorbij. Wie van jullie had er persoonlijke goede voornemens? Voornemens zoals afvallen, meer sporten of bijvoorbeeld een gezondere levensstijl hanteren. Heb je deze voornemens ook al...

Lees meer

Valentijnsdag

Over minder dan 7 dagen is het weer zover. Valentijnsdag! De dag waarop verliefde stelletjes elkaar extra aandacht geven. Met cadeautjes of samen eens iets romantisch doen. Ben jij als webwinkelier al klaar voor Valentijnsdag? Voor een aantal webshops is dit...

Lees meer

Zo vind én bereik je jouw doelgroep

Als je iets wilt verkopen, of dat nu een product of dienst is, online of offline, dan zal je daarin alleen succesvol worden als je je doelgroep kent en deze mensen weet te bereiken. Schieten met hagel: lukraak adverteren en overal je url roepen heeft niet zoveel zin....

Lees meer

GRATIS 15 dagen vrijblijvend uitproberen

Vul uw naam en e-mail in en ga direct aan de slag!
De demo loopt na 15 dagen automatisch af.

Logo Header Menu

Pin It on Pinterest