opc_loader

Eenvoudig een webwinkel maken en beheren

Maak uw webwinkel geheel naar eigen wens. Door de vele mogelijkheden kunt u de webwinkel naar uw eigen smaak inrichten. Toch zijn alle functionaliteiten gemakkelijk te bedienen. Een kort overzicht.

Catalogus beheren

U kunt eenvoudig uw artikelen en categorieën toevoegen en beheren. Dit kan handmatig maar u kunt ook gebruik maken van CSV import of een affiliate feed. U kunt onbeperkt subcategorieën aanmaken en artikelen klonen. Ieder artikel kunt u diverse kenmerken meegeven zoals aanbiedingsprijzen, diverse beschrijvingen, voorraden, alternatieve artikelen en meerdere afbeeldingen.

 
 

Artikelopties

De artikelopties van iedere webwinkel zijn zeer uitgebreid. Dit is handig wanneer u artikelen wilt verkopen zoals kleding in veel verschillende kleuren en maten. Ook is het mogelijk om per optie verschillende prijzen te hanteren en de voorraad hierop aan te passen.

 
 

Voorraad beheer

Wanneer u gebonden bent aan voorraden kunt u eenvoudig gebruik maken van voorraadbeheer in de backoffice van uw webwinkel. Wanneer u een externe administratie heeft, dan kunt u gemakkelijk uw voorraden beheren en bijwerken via CSV.

 
 

Bestellingen beheren

De inrichting van de backoffice van Shoptrader maakt het mogelijk om uw klanten en bestellingen eenvoudig en overzichtelijk te beheren. Zowel kleine als grotere webwinkels kunnen zo hun klanten en bestellingen prettig en snel beheren. U kunt meerdere bestellingen tegelijk verwerken, opdracht geven om meerdere facturen of verzendingsformulieren tegelijk te versturen of af te drukken en bestellingen naar verschillende transportpartners (zoals PostNL, DHL, GLS, enz.) exporteren met slechts één muisklik.

 
 

Statistieken en rapportage

Uw webwinkel wordt uiteraard ook aan uw Google Analytics account gekoppeld. Meten is weten! Ook vanuit de backoffice heeft u een uitstekend overzicht van uw bezoekers, verkochte artikelen, inkomsten en nog veel meer. Op deze manier kunt u uw webshop daar geheel op instellen.

 
 

Verschillende instellingen

In de backoffice van uw webwinkel kunt u zelf alle instellingen beheren met betrekking tot betalingen en verzendingen, zoals transactiekosten rekenen of per land verschillende verzendkosten hanteren. Mocht u hier advies en hulp bij kunnen gebruiken, dan staat onze supportafdeling altijd voor u klaar!

 
 

GRATIS 15 dagen vrijblijvend uitproberen

Vul uw naam en e-mail in en ga direct aan de slag!
De demo loopt na 15 dagen automatisch af.

 
 
Menu