Op de hoogte blijven van nieuwe ontwikkelingen bij Shoptrader en tips over verschillende e-commerce onderwerpen

Mobiele conversie

De smartphone, wie kan er nog zonder? Wedden dat jij in de afgelopen 24 uur minimaal 24 keer op je smartphone hebt gekeken? We gebruiken de smartphone tegenwoordig voor van alles. Denk aan het bekijken van reviews van restaurants of het vinden van de weg. Daarnaast is...

Lees meer

Tips om meer views te krijgen op YouTube

Video’s worden belangrijker en belangrijker om artikelen te verkopen, naast het bekende tv-reclame platform is YouTube in de 21ste eeuw misschien nog wel belangrijker. De mensen van Frankwatching.com hebben een video opgesteld waarin zij een aantal tips geven om te...

Lees meer

Hoe om te gaan met “lastige” klanten.

Lastige klanten bestaan niet, lastige gesprekken wel! Iedereen heeft het weleens meegemaakt; een vervelend telefoongesprek. Bijvoorbeeld een telemarketeer die maar geen nee accepteerde tot aan een gesprek met een klant wie het liefst jouw hele bedrijf in puin had...

Lees meer

E-mailmarketing

Waarom zou je gebruik maken van e-mailmarketing? Omdat er ruim 4.4 miljard e-mailaccounts bestaan! Per dag worden ongeveer 45 miljard e-mails verstuurd, exclusief spam. Om een groot publiek te bereiken is e-mailmarketing een ideaal instrument. Allemaal leuk en aardig...

Lees meer

Onderscheidend vermogen

Lees in dit blog hoe jouw webwinkel met kop en schouders boven de concurrentie kan uitstijgen! Ik begin maar gelijk met de uitspraak: “Iedereen wil onderscheidend zijn van de concurrenten, echter weinigen zijn het ook echt”. Hoe dit komt zal ik later in dit blog...

Lees meer

Webwinkel features updates

In dit blog is alles terug te vinden over onze laatste updates. Zo is de merkenpagina aangepast en is het mogelijk om te werken met Trusted Shops klantbeoordelingen. Daarnaast zijn er nog een paar kleine aanpassingen geweest op diverse gebieden, wil jij weten wat we...

Lees meer

Uw bezoekers omzetten in klanten

Met deze tips maak je van bezoekers klanten De omzet van je webwinkel wordt bepaald door drie factoren: het aantal bezoekers in je webwinkel, het deel van de bezoekers dat een aankoop doet en het orderbedrag per klant. Als je je omzet wilt vergroten, kun je dat dus op...

Lees meer

GRATIS 15 dagen vrijblijvend uitproberen

Vul uw naam en e-mail in en ga direct aan de slag!
De demo loopt na 15 dagen automatisch af.

Logo Header Menu

Pin It on Pinterest