opc_loader
SendCloud Scan en Go

SendCloud Scan en Go

9,95 Per maand

Met de Scan & Go module kunt u nog sneller al uw zendingen verwerken. Gebruik de barcode scanner om uw zendingen voor te melden en de labels direct te printen.

5 stappen verzendproces met de Scan & Go module:
1. Print een standaard Shoptrader pakbon of factuur met barcode uit.
2. Zoek de artikelen bij het document en plaats ze in de doos of envelop.
3. Zodra alles compleet is scan je het document.
4. De Scan & Go module zal direct een label uitprinten.
5. Dit label plak je op het pakket. Waarna je ze of bij het Postkantoor aflevert of door DHL laat afhalen.

Wat voor extra voordelen biedt de Scan & Go module?
√ Efficientere manier van labels verwerken.
√ Inclusief barcode scanner
√ Direct automatische gepersonaliseerde emails met Track & Trace gegevens naar je klant na scan door de vervoerder.
√  Achteraf betalen via verzamelfactuur

 Wat is SendCloud?
SendCloud verbetert het logistieke proces van je webwinkel. Gebruik SendCloud om gemakkelijk labels te genereren via de systemen en volume afspraken die wij hebben met PostNL en DHL.

Kosten:
Maandelijks €9,95.
Eenmalige kosten voor software en barcode scanner €149,-

Deze module is een aanvulling op de gratis SendCloud Add-on. Deze moet dus geïnstalleerd zijn voordat u deze module kunt gebruiken. Wanneer u een account bij SendCloud hebt kun u de app gemakkelijk koppelen aan uw systeem via de installeer button.

Vragen?
Mail naar contact@sendcloud.nl.

GRATIS 15 dagen vrijblijvend uitproberen

Vul uw gegevens in en ga direct aan de slag! Uw demo loopt na 15 dagen automatisch af.

 
 
Menu